Titta på nyheter på lätt svenska.
Tryck på länken här: Nyheter på lätt svenska måndag 4 oktober
Titta flera gånger.
Pausa och skriv upp svåra ord.
Här kan du lyssna och läsa på nyheterna. https://8sidor.se/
Titta på nyheter på lätt svenska.
Tryck på länken här: Nyheter på lätt svenska måndag 4 oktober
Titta flera gånger.
Pausa och skriv upp svåra ord.
Här kan du lyssna och läsa på nyheterna. https://8sidor.se/
God Jul till er alla! 💖🎅🎄 Idag är det den tjugofjärde december 24/12 som vi kallar Dopparedan och Julafton. Varsågoda! Här kommer de s...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar