Nyheter på lätt svenska 26 maj
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Adventskalender 24 december
God Jul till er alla! 💖🎅🎄 Idag är det den tjugofjärde december 24/12 som vi kallar Dopparedan och Julafton. Varsågoda! Här kommer de s...
-
Mitt drömjobb När jag var liten ville jag bli barnskötare. Jag har alltid tyckt mycket om barn. Jag bodde i Irak när jag var ...
-
Hej C-gruppen! Här är den text som jag skickat till er på sms och i brev. Läs många gånger och träna på att läsa med flyt.
-
Titta på film 1 . Pausa och läs efter. Titta på film 2 och skriv alla meningar i din skrivbok. ...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar